czwartek, 25 czerwca 2015

#3 If you want a perfect girl go buy a Barbie…

Dopiero co zaczynam pisać mojego bloga. Nie znam się jeszcze na wielu rzeczach. Nie wiem czy kogoś zaciekawią moje wpis, lecz już od dawna chciałam mieś swojego bloga. Dosyć długo nad tym myślałam i doszłam do wniosku, że warto spróbować. W tym poście chciałaby Wam trochę o sobie opowiedzieć.



Mam na imię Zuzia i właśnie skończyłam drugą klasę gimnazjum. Pochodzę z małej wsi w województwie zachodniopomorskim. Mam trójkę starszego rodzeństwa. Tak jak już wspomniałam w pierwszym poście interesuję się moda i urodą. Kocham muzykę. Jest ze mną zawsze i wszędzie, dla mnie dzień bez muzyki to dzień stracony! Lubię czytać książki, ale tylko te co nie są związane ze szkołą. Kocham zakupy... o tak ! Potrafię chodzić po sklepach przez cały dzień. Staram się być punktualna, lecz niestety rzadko mi to wychodzi. Moją zaletą jest to, że zazwyczaj mówię to, co myślę i co czuję, ale uważam na to, aby nikogo nie zranić. Jak każdy człowiek mam też wady. Jestem leniwa i często marudzę. Każdą wolną chwilę staram się spędzać z przyjaciółmi i bliskimi. Jestem dość nieśmiałą osobą, ale czasami mam też szalone pomysły. Wiem, że to jak widzę siebie, nie zawsze będzie się pokrywać z tym jak widzą mnie inni. Nie jestem idealna ale codziennie staram się być lepszą wersją samej siebie :)





Zuza

31 komentarzy:

  1. Też kochaam muzyke! :)
    Powodzenia w blogowaniu, może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka to coś co daje mi siłę :) Powodzenia w dalszym pisaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie,na pewno będę tutaj zaglądać częściej!:)
    http://rozmyslania-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również kocham muzykę i lubię czytać książki, ale oczywiście nie lektury ;D
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga <3 Masz śliczne włosy *.*
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny cytat w tytule postu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jak piszesz :)
    powodzonka w prowadzeniu bloga! :)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy te same zainteresowania :)
    Powodzenia !

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy podobne do siebie, też uwielbiam zakupy, dzień bez muzyki to dzień stracony - też tak uważam! :)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz! :) http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kupować :D
    śliczna jesteś *-*

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto, można wygrać post promujący :)
    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś śliczna i masz ciekawą osobowość :)
    a w dodatku jesteś optymistyczna i sympatyczna :)
    w sumie mamy podobne zainteresowania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku to takie miłe :* dziękuję za wsparcie, bo to dopiero początki :) chętnie zajrzę na twojego bloga :)
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  11. też kocham zakupy :*

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem strasznie leniwa..xd Masz rację dzień bez muzyki - dniem straconym!

    fairyshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam zakupy, szkoda tylko, że tracę na nie tak dużo kasy, którą mogłabym zainwestować w coś bardziej przydatnego niż kolejna gazeta czy ramka na zdjęcia :P
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka ja jestem leniwa . ŻÓŁWIK ! :)
    Muzyki słucham zazwyczaj wieczorem albo przy sprzataniu . Zakupy ♥♥♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem mega leniwa. :")
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, na pewno zajrzę ! <3

      Usuń
  17. Jesteś ciekawą, ładną osóbką. Czuję, że częściej będę tu zaglądać.
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i chętnie odwiedzę twojego bloga :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawie piszesz, miło się czyta. :) Przeczytałam, że jesteś tutaj nowa, więc jeżeli chciałabyś pomocy w zmianie bloga zapraszam do siebie, chętnie pomogę.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w blogowaniu, ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia w blogowaniu :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, uwielbiam czytać fakty o innych osobach :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń