środa, 1 lipca 2015

#4 If you can't be handsome, be awesome...

Moja pielęgnacja włosów.


Cześć :) dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat pielęgnacji moich włosów. Zdrowe i zadbane włosy to zaleta każdej kobiety. Gdy nasze włosy są miękkie i lśniące od razu czujemy się pewniej, przynajmniej tak jest w moim przypadku. Dbanie o włosy nie jest łatwe, ponieważ wymaga dużo czasu i energii. Wiem, że istnieją serki domowych sposobów na to, aby nasze włosy były piękne i lśniące, jednak na rynku jest obecnie wiele doskonałych produktów stworzonych właśnie z myślą o tym. Mam długie i dość grube włosy. Myję je co dwa lub trzy dni, po umyci zawsze nakładam maskę i ponownie spłukuję.  Suszę włosy suszarką, lecz staram się to ograniczać zgłasza teraz, gdy są wakacje. Przed prostowaniem staram się psikać włosy odzywką lub wetrzeć olejek.






Chciałabym pokazać Wam kilka produktów, z których ja używam do swojej pielęgnacji:

1. Green Pharmacy, Szampon przeciwłupieżowy, dziegieć brzozowy cynk


2. Kallos, Vanilla, nabłyszczająca maska w kremie 


3. Isana hair, olejek do włosów suchych i zniszczonych 


4. Biosilk, profesjonalna jedwabna regeneracja 


5. Gliss Kur, ekspresowa odżywka regeneracyjna 



Zuza 

19 komentarzy:

  1. Duzo słyszałam o Kallosie i chyba muszę wypróbować! Cudowne masz włosy :)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałałm taki szampon...Ale on ma straszny zapach jak dla mn(zioła)...Ale miał/ma też zalety włosy odrazu robią się inne...A tak po za tym super włosy :) Zapraszam do mnie:http://briellka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz włoski ;) Używam podobnej maski ;d :)

    wpadnij --- > www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz piękne włosy. Ja też muszę ograniczyć suszenie moich włosów suszarką.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz te włosy *-*
    ja kupiłam odżywkę z isany (taka jak ta Twoja fioletowa, tylko ona jest na inne włosy) i żałuję, bo się cała po tym lepię :(
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem sporo tego używasz, ale masz prześliczne włoski :)
    obs za obs? jeśli jesteś chętna zacznij i daj mi o tym znać :3
    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega włosy masz, zazdroszczę! c;

    Zapraszam do wspólnej obserwacji!
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że włosy zadbane
    Nowy wpis: http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki GlissKur. Są moim zdaniem tanie, a bardzo dobrze działają na włosy! ^ ^
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również dbam o swoje włosy, chociaż mimo to i tak dalej nie chcą rosnąć. Zazdroszczę Ci długich, mocnych i zdrowych włosów! :)
    Czy oprócz odżywek nakładanych, używasz jakiś odżywek wcieranych ''wcierek''? Jeżeli tak to może jakiś odrębny post ^_^ pozdrawiam! :*

    magdalenkakociamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o jeju, zazdroszczę włosów -piękne są ;))

    http://modishness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękne włosy, zazdroszczę :) Ja też staram się dbać o swoje ale niestety zniszczyłam je przez ombre i obawiam się, że tylko cięcie je uratuje ;)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudowne włosy! *_*
    Powodzenia z blogowaniem!
    Ja też dopiero zaczynam:
    Zapraszam: www.theprettywriters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne masz włosy, ja nie miałabym chyba cierpliwości do swoich ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń