poniedziałek, 28 września 2015

#10 Nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądź samym sobą...

Cześć kochani!

Kończy się pierwszy miesiąc szkoły. U mnie bez zmian... rutyna szkolna. Minął wrzesień, a ja jestem już zmęczona ciągłymi kartkówkami i pierwszymi sprawdzianami. Mam bardzo dużo nauki. Nie zdawałam sobie sprawy że ostatnia klasa gimnazjum jest tak trudna. Nauczyciele wywierają na nas bardzo dużą presję związaną z kwietniowymi testami. Jest mi trochę ciężko skupić
 się i odnaleźć w szkole po wakacjach. Pierwszy semestr zawsze wydawał mi się trudniejszy. Wiem jednak, że muszę się jak najwięcej uczyć i dawać z siebie wszystko! Zależy  mi na dobrych ocenach, ponieważ chciałabym pójść do dobrego liceum. A co u Was? Jak początki w szkole? 

Dziś przygotowałam dla was krótszego posta, więc zostawiam was ze zdjęciami. Stylizacja idealna na pierwsze dni jesieni. Mam nadzieję, że wam się spodoba :)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

spodnie - bershka
koszula - cropp
bluzka - primark
buty - superstar
 
 
Zuza

27 komentarzy:

  1. U mnie w szkole wszystko w porządku, też jestem trochę zmęczona tymi ciągłymi sprawdzianami i kartkówkami ale mam już kilka pozytywnych ocen więc cieszę się :D Też chcę bardziej przyłożyć się do nauki żeby mieć świadectwo z paskiem. Śliczne zdjęcia, powodzenia w szkole!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szkołę zaczynam za parę dnie dopiero. Bardzo fajna koszula :)

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! To prawda, trzecia klasa jest mega wyczerpująca, lecz mogę Cię pocieszyć, że jestem obecnie w pierwszej liceum i również nas nie oszczędzają, zwłaszcza jeśli chodzi o niezapowiedziane kartkówki :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dobrze. Teraz jestem chora , więc odwiedzam blogi i zdobwam wielu ciekawych autorów do mojej "kolekcji" ;)
    Na godzinach pojawi sie konkurs wiec zapraszam ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zawsze sobą! Inni są przereklamowani :p ;)
    Fajne zdjęcia :*

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, mega stylizacja ;* buty są mega ;) pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Najlepsze są butki! *.*

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szkole na razie nie jest tak źle. Co prawda są już kartkówki i sprawdziany, ale da się to ogarnąć. :D
    Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula i buty są naprawdę śliczne :o
    Zapraszam: http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia i niestety mało czasu jest w tej ostatniej klasie gimnazjalnej...Ale jakoś damy radę :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem teraz w ostatniej klasie gimnazjum i jest naprawdę ciężko.
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevougeboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nas wrzesień jeszcze aż tak nie zmęczył ale zobaczymy jak pójdzie potem xd
    pozdrawiamy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega blog!
    Ja prowadzę męski blog takiego jeszcze nie widziałaś;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak zwykle koszula, uwielbiam! *-*
    Piękne zdjęcia:)
    Ja jestem w 1 technikum i to dopiero jest męka, ale wiem, że jakoś dam radę :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. You look cute dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/botanic-garden.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się udało już wpaść w ten tryb szkolny ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjecia!

    http://czarno-czarny.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. super!
    Zapraszam do mnie! ovixx93.blogspot.com
    Oberwacja=obserwacja
    komentarz=komentarz

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjecia!
    obserwacja za obserwacje? jeśli tak to napisz u mnie na blogu!
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia <3 Koniki haha :)
    Dla mnie też zawsze był trudniejszy pierwszy semestr szkoły a drugi to był luz i dobre oceny.
    my-impersonation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula - rewelacja! Świetny blog!
    Nowy post z serii świątecznej #MARYCHRISTMAS już na blogu!
    life-that-inspired.blogspot.com Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia *.*
    Wspólna obserwacja?! Jeśli tak to daj znać u mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś świetna za to co robisz ! Cudowny blog ! Zapraszam do mnie ! <3 !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń